sepuluh random monday morning thoughts.

  • No, I am not caught by the Monday blues today, which is amazing, considering how many times I was awaken from my slumber. Saya kedekut tidur okay sekarang. Tidur adalah aspek paling penting dalam kehidupan orang yang bekerja. Oleh itu, saya agak bengang dengan Maxis kerana lambat hantar message saya kepada Bujang. Dan saya terharu dengan Bujang kerana terus call saya dari Australia untuk tanya "What is wrong?" sebaik dia bangun tidur untuk solat Subuh, which means, it was 3.30 a.m. di Malaysia. Pfft.

  • Saya amazed dengan orang yang boleh tulis BeSaR KeCiK BeSaR KeCiK BeSaR  KeCiK dekat blog, status updates di FB dan message dan all else. Tak letih ke? Sebab saya letih baca, maka jadi turn off. Kadang-kadang irritated pon ada. Tak tahu la kenapa, sila jangan tanya. Okay, that is actually your preference. Jadi abaikan perkara ini.

  • I am so hungry, I am amazed at my own capabilities to eat. Melampau lah.

  • This morning (apart from this random update), has been pretty much productive. Clap clap. I'm so proud of me :')

  • I cannot upload photos of my weekend di FB (yang agak cantik, surprisingly). Aaaaaaaa! Sabar okay.

  • Atuk-atuk memang comel kan? This is my second personal encounter. Wah, dia masih kuat. Amazed.

  • Eh, someone took a liking on our Batch Motto. Bangga right?


  • Okay, I am simply filiing these numbers up sebab nak cukupkan sepuluh. Entah apa-apa la labu.


  • Saya miss my dose of kegilaan. Jom buat birthday you and you. Dah belated kali sepuluh dah ni. Cepat free kan diri. Rasanya on 7th free tak semua?


  • Semua yang underline patutnya bold. Tapi ikut aspirasi Office untuk safe toner. God, familiar tak? Macam ada orang pernah katakan. Macam ku kenal, tapi di mana ye?


Sekian random thoughts buat masa ini, terima kasih.

Comments

livingblossoms said…
I benci gile org yg tulis bEsAr KeCiK!! It makes my eyes go all crazy trying to decipher the words. Memang turn off and I think its kinda immature. But thats my opinion.

Oh, and where did you meet Dr M?
Haneesa said…
yes, mmg turn off kan! i met tun at IKEA, hahahaha. of all places dia nak pegi

Popular Posts