pouty spouty.

There is only one person I know who owns bibir macam Angelina Jolie, iaitu Fah, my cousin. Selain daripada mereka berdua, saya tak kenal personally anybody with bibir yang tebal begitu. Oleh itu, tak ramai orang yang berjaya jadi tak seksa (read: seksi) bila cuba ambil pouty pictures.



Personally, saya tidak ada apa masalah pon dengan orang yang suka pout. Walaupun ramai yang cakap overrated la apakabenda entah lagi. Orang tu punya bibir, biar la dia nak buat apa. If tak suka sangat tengok dia pout, pegi tengok gambar dia banyak kali lagi buat apa?

Eh, emo pulak Cik Kak. Tak pasal-pasal. Okay, berbalik kepada cerita asal.

Walaupun saya takda anything personal against orang yang suka pout bila ambik gambar, saya agak sensitive bila orang minta saya pout dalam gambar pula. Sebabnya, senang saja. I have pictures to prove and justify kenapa saya tak boleh (thus, tak suka) nak ambil gambar terpout sini terpout sana.



1. Saya nampak seperti tiada mata. Orang lain elok senyum. Tapi Mama cakap, "pout!" and suddenly, my eyes are reduced to slits. tsk.




2. Saya nampak horny. Nampak tak dalam gambar ni. Even Na said, "EEE. Kakak Neesa, you look horny." Takkan horny dengan Fah kot. Tak logik okay. Sebenarnya, saya rasa saya nampak sleepy dalam picture ni. Lebih tak logic okay. Siapa yang sleepy bila pergi IKEA?



3. I honestly think I look like The Grinch in this picture. Tengok tak cerita tu? Yang ada orang hijau benci Christmas tu? Ha, sebiji macam dia, tak rasa ke? Though dalam gambar ini takda siapa nampak saya dah, memandangkan rambut Bujang sungguh besar mengalahkan pout yang tak jadi tu.




4. Kenyit mata sambil pout tak jadi. In the end, nampak horny and sleepy... sekali lagi. Lepas tu, muscle muka macam kena flex sehabis boleh bagi menjadikan pout shot yang tak jadi langsung. Sungguh sakit hati.

Therefore, there you have it. Memang telah ada percubaan untuk menjadi pouter, tapi in the end, tengok gambar sendiri pon rasa nak lempang. Dah buat sehabis baik pon masih nampak seperti horny idiotic grinch.

So, ambil gambar narcissistic seperti ini:



dan ini...



dan merasa la perasan cantik walaupun tak sebenarnya. Kata pun perasan saja.

Sekian entry ketiga saya untuk hari ini kerana terlalu tiada mood untuk buat kerja yang berlambak. Perangai serupa orang with all the free time in the world. Okay, nak balik dah. Bye.

Comments

thecuriousmind said…
I like the 2nd last pic. very authentic smile! =). Kudos to the photog who managed to capture this!
farah said…
hahahaha gamba nisa stim, hahahahaha nak stim pau ke =D

miss u guys lah. =) org tu cik abang die ade kan die tak rindu-rinduan pun, hahahahahaha =p
Haneesa said…
mamau: thanks mau! that was captured by my little cousin :)

farah: iye, nak stim pau. sapa kata kita tak miss korang ha ha ha ha. cik abg bukan ada pon. dia ta tahu posting mana pon. hehe. busy okay lately. kitorg kat office rush hour all the time. esok saya ada kenduri kendara. jadi tak sempat. tapi nak buat korang punya bday ni. pls la free cepat sebelum saya pergi.
livingblossoms said…
-I don't really like pouters myself (coz I don't do pouts so dengki)...I'll take a sincere smile anytime.

-I like your last pic..nampak like you were interrupted while daydreaming.hehe
Haneesa said…
hahahha. mmg kite ni dengki because we don't have good pouts. oh, well, what to do. baik senyum lebar yes?

thanks! i wasn't daydreaming in the last pic... just termenung? (as if that is a different thing altogether la) hahaaha

Popular Posts