Krap krup krap

I’m so hungry. So, so, so the very hungry. Sampaikan last week Sasha tegur kata, “Awak, awak ni semakin kurus. Tapi saya tahu hari-hari awak lapar dalam blog.” Saya rasa Sasha terlalu sayangkan saya sehingga tak nampak pipi saya yang semakin labuh ni. Haha. Biskut kering is the culprit, no joke. I’m positive about that.

I’m so tired because I just came back from a discussion. They are very nice people and they gave me an extension of time to return the Agreement to them. Nasib baik. Boss saya juga seorang yang amat meticulous, jadi saya selalu dilontar dengan soalan yang amat mencabar. Nasib baik dia suka mengajar walaupun adakalanya saya kena marah kerana terlalu ngok la gamaknya. Haih.

Lapar sangat tak tipu. Saya ada sepuluh peket maruku di bawah cubicle tapi semua adalah untuk dijual. Saya tak bercadang menggunakannya untuk sendiri punya consumption. Must. Resist. Must. Resist. Maruku tu sangat sedap. Saya tak tipu.

Jika nak beli, please call me. I’m sure the handful of you have my number kerana anda semua close friends saya. Muhammad di Adelaide, sorry, please try later. Saya rasa ini tidak boleh dibawa masuk ke Melbourne. Maka, tunggulah sehingga anda pulang.

Though I know that maruku is the least of your concern. Ayam goreng is the bestlah. Ataupun Makna. Kitorang dah puasa “ada makna” selama 4 bulan kerana tak syiok bila anda takda. Anda membuatkan Kakak kerempeng anda sangat berselera bila anda makan sangat berMakna. Nasi goreng pattaya lagi satu.

Ohmaijohn I’m so kejam right. Kuang kuang kuang.

Okay, I better go now because I have another discussion this evening. Mesti prepare sebelum dibombard dengan baik sekali.

I need to think out of the box. But before that, I want to get some Oreos from Ryan.

Saya memang suka mengunyah bak lembu grazing the green green grass by the river.
Harap maklum.

Comments

Popular Posts