icebox.

Haip. Semenjak dua menjak ni bukan main rajin update.

Takda kerja ke Kak?
Ada.

Banyak.

Tadi baru Boss kasi satu yang baru. Lepas tu, both of us were laughing sebab setiap hari I will tell her,
 "Puan, kalau macam ni selalu, saya akan mati cepat". 

Jadi, alang-alang tak banyak masa, lebih baik blogging betul tak? Sempat pulak kau buat lawak Kak? Sempat, sempat. Kadang-kadang hidup perlu sempoi sikit. Kadang-kadang je la. Lain masa saya uptight.

Hmmph. Post ni mengarut je, promise, so tak perlu baca pun tak apa. No offence taken. Sungguh.

Masa mula-mula tulis tadi macam sure sangat apa yang nak ditulis. Sekarang dah mula menaip... hmmph. Apa pasal tulis macam tak bermotif?

Ooh, ooh. Dah ingat. Did you know how much I L O V E white? Tahu tak? Jika tak tahu, sekarang dah tahu bukan?

Sekarang saya sedang idam-idamkan sesuatu yang putih tapi tengok dulu macam mana. Nanti kalau dapat baru cerita. Sebenarnya saya nak tanya sesuatu (kepada sesiapa yang sudi jawabla, of course), best tak bila blog anda tu Googlable? Maksudnya, blog kamu tu, kalau orang lain kat luar sana search say for example "Delicious" pastu dia akan jumpa blog kamu sebab blog kamu pun ada keyword "Delicious"diulang lebih 100 kali pastinya kerana kamu (saya sebenarnya) kuat makan kan?

Saya tengok-tengok settings lepas tu... eh, I cannot be found by Search Engines rupanya. Bukan la ada apa faedah pun since Nuffnang pon tidak, apa pun tidak. Tulis pun suka-suka nak pass by time macam ni (walaupun tak berapa banyak time).

Semalam was an emotional day for me tau. Tak tahu kenapa. Dengar lagu sikit pun boleh buat hati tersentuh. Lately memang begitu. Agaknya Emo Month kot ni. Tengok semua orang pun tengah emotional lain macam aja sekarang.

Rasa nak balik la. Duduk sini macam otak jam sikit. Dah la sejuk macam peti ais.

Kalau anda baca sampai sini, saya sungguh tak percaya. Anda memang pembaca sejati.

Nah, ambik ni present satu. Sedap punya slurp.


pastu dah makan ni boleh ada hati tanya Abdul ,

"Laf, napa pipi saya labuh sangat?"

Hmmph. Lu pikir la sendiri.



Shy to comment? Well, never mind! Your reactions mean the world to me! Make me smile today :)

Comments

Popular Posts