bukti

... yang saya habiskan terlalu banyak masa dalam kereta dan juga di office:

Contoh 1:

Harini boss takda, so boleh keluar lunch sebab takda meeting atau apa-apa yang urgent untuk submit.

Waktu lunch, turun lift dan start kereta dengan gelojoh sekali.

Kawan-kawan lain seronok sebab saya yang jarang-jarang nak keluar ni siap offer nak drive lagi. Sebelum keluar dari kawasan basement, mesti flash tag pegawai so that palang macam dekat shopping mall tu terbuka.

Jadi, saya pun buka dashboard.

Dan dengan confident sekali, saya pun keluarkan the intended item.
.
.
.
.
.

SMART TAG.  (dah smart sangat la tu)

Dan dengan confident sekali, saya flash Tag tu dekat sensor.

Lepas tu, bengang dengan palang,

"Hey, apasal stupid sangat taknak bukak ni?"

Kalau sensor boleh cakap, agaknya dia pun panggil aku bangang sama.

Yang paling best ialah takda seorang pun dalam kereta tu yang perasan saya guna Smart Tag sebab semua dah berangan-angan nak makan sizzling mee dekat Food Court. CIS.


Contoh 2:

Oh, seronoknya hati dah nak sampai Alamanda. Game plan kami 5 sekawan ialah untuk tak spend duit sebaik masuk gaji dan tunggu hujung bulan baru spend. Barulah boleh berlagak tak ingat dunia macam tu. Siapa suruh korang spend duit, tengok kitorang masih ada (sikit) duit. Hahaha.

Well, anyways. Alamanda kosong pada hujung-hujung bulan is not the story here today.

Sampai di Alamanda pon ada palang macam dekat office tadi.

Bukak tingkap.

Keluarkan tag pegawai.

Flash dekat sensor.

Tunggu.

"Hoi, orang lapar la. Kenapa tak bukak lagi ni?"

Ooops. =.=" 

Kalau tak faham kenapa saya tak boleh masuk Alamanda tadi, nampaknya anda lebih kurang lampi dengan saya.


Contoh 3: (tau, tau dah bosan dah)

Hadi: Apa iklan-iklan latest ha? (this is a game we all like to play esp kalau tengah bosan and sleepy waktu petang)

Me: KLMU, KLMU, KLMU, KLMU. Jangan berterima kasih kepada saya. Berterima kasihlah kepada KLMU, KLMU, KLMU, KLMU

Iklan tu, I tell you... baiklah, I shall reserve my comments.

Kesimpulannya? Kelapa dah weng.


Shy to comment? Well, never mind! Your reactions mean the world to me! Make me smile today :)

Comments

Popular Posts